Mijn Mantelzorgpas

Voor uw veiligheid en gemak vragen wij u nu om eenmalig uw Mantelzorgpas aan te melden (registreren). Achterop uw Mantelzorgpas staat een activatiecode en uw kaartnummer (Voer uw laatste 6 cijfers van uw kaartnummer in en de activatiecode) Met deze twee codes kunt u uw Mantelzorgpas activeren.

Na het activeren van uw Zaanse Mantelzorgpas kunt u direct inloggen op uw persoonlijke pagina ‘Mijn Mantelzorgpas’

Hier kunt u 

  • uw huidige tegoed zien
  • waar u uw tegoed heeft verzilverd
  • uw persoonsgegevens aanpassen of aanvullen
  • eventueel uw wachtwoord aanpassen (indien u deze heeft ontvangen/ aangemaakt). 
  • Uw pas blokkeren en een nieuwe aanvragen
  • Online winkelen in onze webshop

Bewaar uw Mantelzorgpas goed!


Mantelzorgpas kapot of verloren?

Neem zo snel mogelijk contact op met onze helpdesk: stuur een email naar: vraag@zaansemantelzorgpas.nl, voorzien van uw postcode/ huisnummer en eventueel uw kaartnummer.

Uw pas wordt dan geblokkeerd en u ontvangt zo snel mogelijk een nieuwe pas van ons. Uw nieuwe pas wordt door leverancier Puur Zaans direct gekoppeld aan uw bestaande account en is dan gelijk geactiveerd. Uw nieuwe pas kunt u dan direct gebruiken. 

Heeft u een vraag over het inloggen (of registreren) dan kunt u ook contact opnemen met de helpdesk. 


Product terugbrengen bij acceptant. Hoe werkt dat met de Mantelzorgpas?

Heeft u een product gekocht en bent u niet tevreden met uw aankoop? Ga dan terug naar de winkel met uw aankoopbon en uw Mantelzorgpas. Vraag netjes of u het product mag terugbrengen. De winkelier vraagt dan om uw kaartnummer, uw postcode en huisnummer en stuurt Puur Zaans dan een e-mail met daarin het bedrag van aankoop en de vraag om dit bedrag weer terug te storten op uw Mantelzorgpas.

  • De zaanse mantelzorgpas wordt mede mogelijk gemaakt door:
Error
Whoops, looks like something went wrong.