Mijn Mantelzorgpas

Voor uw veiligheid en gemak vragen wij u nu om eenmalig uw mantelzorgpas aan te melden (registreren). Achterop uw mantelzorgpas staat een activatiecode en uw kaartnummer (Voer uw laatste 6 cijfers van uw kaartnummer in en de activatiecode) Met deze twee codes kunt u uw mantelzorgpas activeren.

Na het activeren van uw Zaanse Mantelzorgpas kunt u direct inloggen op uw persoonlijke pagina ‘Mijn Mantelzorgpas’

Hier kunt u 

  • uw huidige tegoed zien
  • waar u uw tegoed heeft verzilverd
  • uw persoonsgegevens aanpassen of aanvullen
  • eventueel uw wachtwoord aanpassen (indien u deze heeft ontvangen/ aangemaakt). 
  • Uw pas blokkeren en een nieuwe aanvragen
  • Online winkelen in onze webshop

Bewaar uw Mantelzorgpas goed!


Mantelzorgpas kapot of verloren?

Neem zo snel mogelijk contact op met onze helpdesk: stuur een email naar: vraag@zaansemantelzorgpas.nl

Uw pas wordt dan geblokkeerd en u ontvangt zo snel mogelijk een nieuwe pas van ons. Heeft u een vraag over het inloggen (of registreren) dan kunt u ook contact opnemen met de helpdesk. 

  • De zaanse mantelzorgpas wordt mede mogelijk gemaakt door: